Share

Martorell, 04/07/2016. – Samen met COSMOPOLITAN namen wij een diepe duik in de wensen, behoeften en bezorgdheden van het internationale lezerspubliek van het magazine. Gedurende meer dan een jaar bestudeerden wij hun ideeën en suggesties om te weten te komen met welke wagen zij zich het liefst door de stad verplaatsen.

Voor het eerst in de geschiedenis combineren wij het grondige inzicht in de lezeressen van één van 's werelds bekendste magazines met onze unieke ervaring in het ontwerpen van wagens die technologie ten dienste stellen van plezier. Het is die diepe duik die deze samenwerking zo geweldig maakt.



Voor de meeste vrouwen is hun auto een trouwe handlanger tijdens hun exploten en avonturen in de stad. Vrouwen willen vooral een auto die hen toelaat zichzelf te zijn.

In nauwe samenwerking met het tijdschrift COSMOPOLITAN introduceren wij de nieuwe SEAT Mii by COSMOPOLITAN: een wagen die exclusief werd ontworpen voor Cosmo-lezeressen.

De Mii by COSMOPOLITAN zal officieel worden voorgesteld op het FashFest Gala in London, waar reikhalzend naar wordt uitgekeken. En u zult de volledige campagnelancering kunnen volgen op de sociale media met de hashtag #ThisIsMii.